vrijdag 19 februari 2010

In Transit ...

Nairobi International Airport, Kenya, 19h - GMT + 3:00


5h40  & +/- 1500km down
22h & +/- 7500 km till home

Vandaag ben ik om 12h20 zonder al teveel problemen kunnen beginnen aan de 'long journey home' vanuit Kisangani.

Uiteindelijk ben ik dan om 16h30 lokale tijd aangekomen in Nairobi waar ik nu tot 23h50 moet wachten op mijn vlucht naar Londen. Spijtig genoeg was een kort bezoekje aan 'downtown' Nairobi niet meer mogelijk, dus zit ik dan maar wat te 'bloggen' in de koffiebar 'JAVAhouse' in de luchthaven.

Van alle zaken die kunnen misgaan bij zo'n verre reis is het toch wel de Eurostar-verbinding - in het hart van West-Europa - die roet in het eten strooit.
Aangezien alle verbindingen 'Londen - Brussel-zuid' geannuleerd zijn door het treinongeval in Halle heb ik dus gisteren avond nog in allerijl een nieuw ticket moeten reserveren naar Lille Europe - gelukkig waren er nog 5 over om 23u s'avonds.

Als alles nu volgens plan blijft verlopen kom ik dus morgen in de loop van de late namiddag aan in Gent St-Pieters.

Groeten vanuit het nog steeds aangenaam warme Nairobi.

Sander

Geen opmerkingen:

Een reactie posten